Страници

March 2, 2013

Project 10 pan

Накратко целта е да изберем 10 продукта, които са на привършване или искаме да изхабим и същевременно не трябва да купуваме други такива. По принцип няма определен срок, но аз си поставям срок от 1 месец. Предполагам и на вас ви е познато, защото почти всяка от нас има по няколко отворени крема, спирали, червила и какво ли още не.
Моите 10 неща са:




За някои от нещата сте чели, за другите: тепърва ще четете ревюта.
1: Подхранващ лосион за тяло за суха кожа с бадем и какаово масло. Не го ползвам много често понеже мирише на глицерин, а нещо напоследък не ми харесва как мирише. Но ще си го изхабя дори и само за крем за крака да е. :D
2: Почистващ лосион за премахване на черни точки: ревю тук много малко ми остана от него и не знам наистина защо не го ползвам.
3: Овлажняващ крем за ръце с ягода и гуава. В момента имам 4 крема за ръце и този е най-използван. Пък и сега пролетта ми харесва ягодовият аромат.
4,5 и 6: Спирали, защото освен тези имам и още 4-5.
7: Черен молив за очи. Имам много малко останал от него, но напоследък посягам към каяла на Голдън Роуз или съм само със спирала.
8: Универсален крем на Нивеа: ревю за него тук Никак не ми харесва този крем, но съм решила да го изразходя.
9: Освежаващ гел крем за лице с краставица и зелен чай: ревю тук
10: Подхранващ крем за лице: ревю тук
9 го ползвам като дневен, а 10 като нощен когато се сетя.

Стискайте палци да ги изхабя бързо, че да си накупя нови и нови. :D
Вие от кои продукти имате огромни количества?

8 comments:

  1. Аз имам 7 лосиона за тяло, но проблема при мен е, че всичките си ги обичам и си ги пестя. Проблема не е , че не мога да си ги купя пак, просто така съм свикнала :Д

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ухааа много яко така, всеки ден ще миришеш различно. И аз си имам други два, които много харесвам и си ги пестя, но този не го харесвам особено.

      Delete
  2. Ох, и аз имам куп неща, които съм зарязала наполовина... ще взема да последвам примера ти :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Определено го направи със статия в блога понеже аз от 2 месеца се мъча да ги изхабя тези неща и все посягам към любимите си. Така поне се мотивирам след като знам, че всички знаят. :D

      Delete
  3. Много интересна и необичайна публикация!
    Аз в момента се стремя да изразходвам по-бързо един лосион за тяло + душ гел, дезодорант за подмишници и крем за ръце, както и едни мини тоници за лице на виши,но тях хич нямам навик да ги ползвам често. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. От душ гела може да си направиш ексфолиант с кафе, а крема за ръце да го използваш като крем за крака. Аз редовно правя така. :)

      Delete
    2. Кремчето за ръце е това ма Балеа с манго и е много приятно и си го харесвам,но си мислех че е останало много малко в тубичката, а когато я разрязах какво да видя - почти 50мл си имаше вътре :O

      Delete
    3. Ужас :/ На мен никога не ми се е случвало да си изхабя крем за ръце докрай. Или като го ползвам колкото да ми мине мерака го давам на мама, или на приятелка. Но този ще го мъча.
      Аз никога не съм ползвала на Балеа крем за ръце. Хубави ли са?

      Delete