Страници

March 17, 2013

Day 7: Clothing/Product that evokes a good memory

Здравейте, момичета! Бях заета с университета и курсови през изминалата седмица. В близките 2-3 месеца се очертава да нямам много публикации. За което ви се извинявам от сега. Но имам да пиша курсов проект, да уча за 2 държавни изпита и куп курсови..
Другата причина, поради която отлагах тази и следващата публикация, е че се затрудних с изнамирането на подходящите неща.

Днес ще ви покажа любимите ми четки за грим, които са ми прекрасен спомен за бала. Купих си ги специално за бала заедно с други гримове, защото си правих сама грима. Не се получи перфектен, но на мен ми хареса. Беше семпъл златист грим. Въпреки че, ако сега щях да имам бал, щях да съм с друга рокля и грим..


В комплекта има 5 четки. По спомени са от естествен косъм. Много са меки, а самите четки са удобни за употреба. Най-много харесвам тази за руж. Използвам я постоянно когато се гримирам. Нито веднъж не съм използвала алпикатора за сенки. Това е защото във всяка палитра за сенки си имам по 1/2 апликатора. Четката за червило я използвам отскоро за нанасяне на балсам за устни от бурканче. Другите 2 четки за грим ги използвам когато излизам вечер или за специален повод. (През деня съм с молив и спирала само.)

Кои са вашите продукти, които предизвикват хубави спомени?




Hello, girls! In the next 2-3 months it seems that I won't publish a lot. I find it difficult to find the items for this and the next publications.
Today I will show you my favorite makeup brushes which are a wonderful memory from my prom. I bought them specifically for the prom because I did my makeup myself. It wasn't perfect, but I liked it. It was a simple golden makeup.
 
The kit is with 5 brushes. They are soft and very comfortable to use. The brush i like the most is the one for blush. I use it every time when I do my makeup. I use the lipstick brush to apply lip balm. I haven't used the eyeshadow applicator yet. That's because in every palette there is 1 or 2 of them. I use the other two makeup brushes when I go out in the evening or for a special occasion. (During the day I use mascara and eyeliner.)

What is the product/the clothing that evokes a good memory for you?

No comments:

Post a Comment