Страници

March 6, 2013

Day 6: something you'd like to wear more often

Здравейте! :) Аз съм от този тип хорам които като си харесат да нсят дадени дрехи само тях носят. Миналате седмица си преглеждах гардероба и с ужас установих, че горе/долу половината неща не ги нося.. 
Днес ще ви покажа един 'безкраен' шал на H & M, който до сега не съм носила. С зимното ми яке не си подхождат и тези дни когато е по-топличко ще го сефтосам с коженото си яке. Дано да ми хареса идеята, че ми е подарък от много скъп приятел. Понеже не можах да го снимам, поставям линк към страницата на марката. Моят шал не е сив, а е с много странен цвят: кафяво вишнев.. Не мога да го определя точно. Май е този. Отначало когато ми го подариха му се чудех доста време как да го нося освен омотан 2 пъти и нищо не измислих и реших, че само така ще си го нося. За сметка на това обикновените си шалове си имам поне 3 начина на носене. За мен са доста по-удачния избор. Все пак се радвам, че имам и такъв, понеже не знам кога ще ме осени гениална идея как да го нося. :)

Хубава вечер и до утре! :)

No comments:

Post a Comment