Страници

March 4, 2013

Day 4: your favorite color of eyeshadow

Честит понеделник. :) Сигурно много от вас не го харесват като ден, но на мен ми е любимият, защото съм родена в понеделник. Даже книгата на Луиз Бегшоу е един от любимите ми chick lit романи. Което впрочем ме подсеща да ви попитам дали ще са ви интересни статии за книги? От доста време го обмислям като идея, но се чудя нов блог ли да започна или тук да пиша.

Стига съм ви занимавала с други неща. Днес ще ви покажа любимия ми цвят сенки. Искам да вметна, че не обичам много да си слагам сенки, защото не се справям много добре. Все ще направя едното око различно и накрая всичко трия. И затова обикновено съм само със спирала и молив. Но ето малко снимки на най-използваната от мен палитра:


От всичките ми сенки сребристият цвят ми е най-любим понеже ми отваря погледа и изглеждам по-свежо. Много нежно стои на клепача. Другите ми два най-използвани /и съответно любими/ цвята са черен за опушен грим и лилав.



Днешната публикация стана по-скоро random отколкото за сенки. И като е тръгнало така нека ви споделя една много любима балада на Графа: "Ако има рай"


Успешна седмица, момичета! :)

No comments:

Post a Comment