Страници

March 3, 2013

Day 3: something you've never worn before

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/4373139/?claim=6jb876nbtdu">Follow my blog with Bloglovin</a>

Честит празник! :)
Нещото, което не съм носила никога преди са едни пресни пресни обеци, които измайсторих преди 2-3 часа. Това са ми вторите такива обеци. Предните са със сребристи топченца.  /Очаквайте скоро публикация за колекцията ми от обеци./
И като цяло излизат около 1лв. Много обичам да си правя разни обеци, гердани и гривни. За първи път видях такъв магазин в Пловдив: Бижуленд. И бях като дете в магазин за сладки и шоколади. Сега вече и в Русе има такива и мога често да отскачам да си вземам по нещо. Та ето ги моите творения за днес:



Вие правите ли си handmade бижута?

4 comments:

  1. О, много са хубави :)
    Аз си правя бижута, само че от моделин.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Мерси! :) Ще се радвам ако пуснеш пост с твоите творения. :)

      Delete
  2. Аз също си майсторя разни нещица от време на време. Преди много се бях зарибила и много често си правех обици най-вече,но сега малко съм поуспокоила топката, защото нямам кога да ги износя всички :D
    Btw Обичките са много сладурски,много обичам топченца <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Много ти благодаря! :)

      Delete