Страници

March 2, 2013

30 day fashion/beauty challenge: day 2 a scent/perfume you can't live without

Днес ще ви представя аромат/парфюм, без който не мога да живея. Това е Bond girl 007 EDP. В момента ми е любимият парфюм и си имаме история с него.  Преди 4-5 години когато го помирисах от мостричка се влюбих в аромата. Но ми идваше скъпичък /около 40лв./ и когато го видях намален в каталога на Avon веднага си го взех. И си го ползвам при специални поводи или когато имам важно събитие.

Не ме бива много по описването на аромати. На мен лично ми ухае на праскова и се усеща топлина. Аз го определям като зимен и вечерен парфюм. Това е най-дълготрайният ми парфюм: издържа повече от 24ч. на кожата ми. Но при всички е индивидуално.


Линк към сайта на Fragrantica.com, където е описан парфюма.

No comments:

Post a Comment