30 day fashion/beauty challenge: Day 1 your wardrobe

Честита Баба Марта, скъпи читателки! С пожелания за много здраве и щастие! :)


Тази мартеничка мама ми я направи и откъде е намерила бухал не знам, но супер много ме зарадва и сега всички ме питат откъде е. А аз обичам да имам уникални неща. :D
Отдавна не съм писала и вчера реших да напиша нова публикация за 2 спирали и си изтрих снимките /за втори път ми се случва да ги трия този месец/, така че скоро пак ще снимам окото си. :D Та от днес започвам ново предизвикателство. Вижте го тук
Та днес ще ви представя гардероба си. На вратата обичам да си държа коланите и шаловете. По закачални обичам да слагам дънки, панталони или клинове и отгоре тениски, якета и други горни дрехи. На рафтовете си държа пижамите, пуловерите и дрехите за вкъщи. И сутрин обичайно следва едно гооолямо търсене. :D А как искам да си имам както по филмите килер / стая за всичките си дрехи, обувки и аксесоари. Те не че са толкова много, просто ще намирам всичко бързо. Гардеробът ми не е нищо особено както виждате. Имам си и шкаф където си държа бельото, чорапи и т.н. и един друг където в момента са летните ми дрехи и след няколко седмици ще правя рокада и наесен пак.

P.S. Не съм писала публикация за NOTD скоро, защото ми се сцепи единия нокът и реших, че ноктенцата ми заслужават почивка от лакове за известно време. 

Вие как подреждате гардероба си и какви неща държите в него?

Labels: