NOTD: Pink heart

Здравейте, красавици! :) Честит Свети Валентин! Ето го моя маникюр за днес:
За всички нокти /без безименния/ и сърцето съм използвала неонов лак на Flormar, за основата на безименния: Ballerina/AVON/, за точките и контур на сърцето: черен лак на Golden Rose. 

Реших от време на време из публикациите да споделям клипове, които харесвам.
Много ми хареса визията на Antonia от клипа на Marabou. Черна рокля и очна линия: толкова елегантна и стилна. Идеята ми за днес беше и аз да съм облечена така, но времето беше много студено и валеше. И бях с дънки, боти с ток и тениска с Maggie Simpsons. Добре, че приятелят ми не е претенциозен и харесва детския ми стил на обличане понякога. :)

Ще се радвам да оставите коментар дали ще ви е интересно да има публикации за OOTD?


Labels: , , ,