Страници

January 12, 2013

New stuff & NOTD red

 Здравейте, момичета! Най-накрая ми дойде музата за писане и ще ви представя нещата, които спечелих от giveaway-я на Miss Pin-Up
Бяха опаковани в много сладурска кутиийка. Коледната картичка ми е най-любимото нещо, което получих от нея. Трогвам се от ръчно изработени неща. :)


 Започвам с гланца на Maybelline Colorama. Имах достатъчно време да го нося и съм доволна от него. Не слепва като други гланцове, които съм ползвала. А най-мразя да ми залепва косата по устата.. Цветът е много приятен розово-прасковен с доста блестящи частички. За трайност не мога да кажа, защото си изяждам каквото имам по устните в рамките на 1ч. Не ми се напукват устните от него. /Нещо което ми се случи с един гланц на Avon./

Реших да започна 31 day nail challenge. Първият ден е червен маникюр. И ето какво сътворих. Тук съм се опитала да направя един tutorial. Знам, че е лесно, но реших малко да се занимая с Picassa. Използвах тези два нови лака, черен на Golden Rose и 5 в 1 на Perfect. Червения го нанесох на един пласт и смятам, че покрива добре. Нарочно съм избрала френския маникюр да е на диагонал, защото според мен е доста по-лесно да се направи права черта и от неопитна ръка.



Очаквайте скоро оранжевия ми маникюр. :)

2 comments:

  1. Много, много се радвам, че нещата са ти харесали.
    Маникюрът е много хубав, непременно ще го изпробвам :) ( тия дни съм много запалена на тема нокти )

    ReplyDelete
  2. pretty nails

    http://gya-make-up.blogspot.ro

    ReplyDelete