Страници

January 20, 2013

Empties

 Здравейте! :) Днес ще ви покажа няколко изразходвани продукта и съответно нещо като ревю за тях. И ето кои са те:
Започвам с почистващия гел за лице Avon naturals с чаено дърво и краставица. Писала съм за него тук . Даже не го използвах целия. Определено не бих повторила покупката. Хубаво пише, че е за мазна кожа, но много изсушава и опъва.
Също не съм доволна от маската и 2 в 1 шампоана и балсам  пак от същата серията Naturals. Последният път когато се къпах използвах тях и на 2рия ден косата ми беше ужасна. А по принцип издържа до 4 дена. Единствен плюс за маската: косата ми се разресва лесно, но това става и с други маски / балсами.
Определено не се спогаждам с повечето продукти от серията Naturals.
За финал: паста за зъби blend-a-med 3d white luxe. Пак съм недоволна. Не забелязвам никакво побеляване / избелване на зъбите ми. Бях си я купила с тази в комплект от ДМ. Втората сега я ползвам и забелязвам избелване, а я ползвам от седмица някъде.

Вие от коя избелваща паста за зъби сте доволни?

No comments:

Post a Comment