TAG: Christmas

  1.  Кога украсявате дома си за Коледа?
    Когато ми свърши семестъра. И тази година ще украся около средата на месеца. Вече съм накупила някои изграчки за елхата и събирам вдъхновения. Ето малко снимки:




     
  2. Истинско или изкуствено коледно дръвче?
    Изкуствено. Но аромата на истинско дръвче е уникален. Затова обмислям някога да си взема в саксиийка.
  3. Любима празнична рецепта?
     Нямам, но тази година съм решила да е нещо с канела и мед.


     
  4. Любима коледна песен?
    Харесвам повечето такива, но тази ми е една от най-любимите: 
    Jingle Bells

  5. Любим коледен филм?
    Харесвам всичките коледни филми. Обичам когато всички са щастливи и доброто побеждава. 
  6. Как празнувате Коледа и Нова година във вашето семейство?
    На Бъдни вечер всички сме заедно, а за Коледа си устройваме обядо-вечеря цял следобед и гледаме коледни филми.  Нова година не ми е от най-любимите празници. Понякога съм вкъщи със семейството, понякога с приятели.
  7. Имате ли специални семейни традиции?
     Не.
  8. Мечтано място, което да посетите за Коледа? 
     Париж, но не е задължително да е само по Коледа.
  9. Какво искате тази година за Коледа? 
     Искам да се осъществят мечтите ми.
  10. С какво Коледа е специална за вас? 
     Тогава всички се стараем да сме по-добри и това си личи от взаимоотношенията между хората. Няма го забързаното ежедневие и се наслаждаваме на любимите си занимания.

     Ще се радвам да споделите и вие нещо за Коледа. (:

Labels: ,