Страници

December 9, 2012

REVIEW: Present ideas for Christmas

 Сега ще ви занимая с парфюмите на един скъп за мен приятел. Той ми ги снима за тази статия, с която ще се опитам да ви помогна при избора на подарък за някой ваш приятел/ съпруг/ брат и т.н. След това го интервюирах един ден да сподели мнението си за тях.
 Започвам с дезодорантите. Той е голям почитател на продуктите на Unilever и за него Rexona и Dove  са най-добрите продукти против изпотяване и са доста издържливи. Аз лично съм ползвала само Rexona мога да потвърдя неговото мнение. STR8 според него е доста издържлив. Аз съм влюбена в аромата на черния - Original. За мен за цената си са перфектни.
 Цитирам мнението му за тези два парфюма: "Boss си е Boss". Аз май нямам какво да добавя. :)

 Тези двата също според него са доста добри и би повторил покупката.
 Този кръглият е на Bulgari. Като аромат е свеж и приятен, но не би повторил покупката. За STR8 вече казах, че определено си струва.

 Вече споменах, че той харесва Unilever. А тези душ гелове са от тази марка. Оргомен плюс е, че не изсушават кожата. За разлика от тях продуктите на Nivea и Balea изсушават.



Дано съм била поне малко полезна с тази статия. :)

No comments:

Post a Comment