Страници

November 11, 2012

NOTD: 3 ideas


Hello! I haven’t posted for a long time and I’m so sorry. I have a lot of idea and no time. I’ll try to post soon everything I planned. And for now I just want to show you the last manicures I made last week. What do you think about them?




Здравейте, момичета! Отдавна не съм писала, но имах доста хубави поводи за да не го правя. :) Доста идеи имам, но време нямам. В най-скоро време ще публикувам всичко, което съм замислила. Засега Ви оставям да разгледате последните маникюри, които направих миналата седмица. Очаквам да споделите мнението си за тях. :)


6 comments:

  1. Много интересни идейки, направо ме хвана срам като си погледнах моите нокти... Много хубаво са ти се получили. Какви лакове си използвала за леопардовия?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Мерсиии! :) Ами от началото на тази година съм се въодушевила да се занимавам с маникюри и затова вече имат някаква визия :Д Преди само мацвах лак и готово. Иначе за леопардовия: розов на Пастел, черен и лилав на GR Fantastic. Лилавия може и др да е.. :? И с пълнител съм ги правила шарките отгоре. :)

      Delete