REVIEW: Avon Naturals milk and honey

    Здравейте, момичета! :))) Вече се усеща студът, а с това и настъпващата зима, коледни празници и така любимото ми украсяване. :) Но за това в някоя от следващите ми публикации. Днес съм решила да Ви представя серията на Avon Naturals с мед и мляко. Допреди година въобще не харесвах меда и беше чудо да ям, но нещо стана с мен и ми е любимата добавка към млякото /заедно с канела/ и мюслито. А миризмата на тези продукти: ммм... обожавам я!
   Много съм щастлива, че продуктите за лице се оказаха добро попадение. Аз съм със смесена кожа на лицето, а тази серия се води за нормална/суха. Влияят ми даже по-добре от тези за мазна/смесена. Предполагам е заради застудяването и кожата се променя.
   Започвам със спрея за тяло. Тези, които са използвали спрейчета на Avon, знаят тази леко спиртна миризма на продуктите. И тук я има, но с правилното  и точно дозиране не се усеща, а остава само лекия аромат на мед и мляко. 125мл. е и редовната цена е 7,50лв.
   Кремът за ръце (от ляво) хидратира сухата кожа и оставя лек аромат. Аз го използвам и върху лакти и ходила и съм доволна. 75мл. е и го бях взела преди доста време за 1,90лв. Редовна цена: около 5лв.
   Сега ще ви представя продуктите за лице. Взех ги за 7,90лв. в комплект.
Маската за лице (в средата) е много приятна на консистенция и се измива доста лесно. 75мл. е и смятам, че ще ми стигне за доста време, т.к. е доста икономична. Няма нужда от нанасяне на крем след използването й. Не опъва кожата и я оставя приятна и мека.
Почистващият гел (от дясно) си върши доста добре работата. Не ми изсушава кожата, не ми я омазнява и мога да си масажирам лицето сигурно цял ден. Аромата е прекрасен. Не съм сигурна, че става за почистване на грим. Не пише нищо такова в каталозите. /този с краставица премахва грима./
Кремът за лице (в средата) е доста добро попадение. Не оставя филм след нанасяне. Не ми омазнява кожата. За зимата смятам, че е добър вариант. Като минус искам да отбележа, че няма SPF и количеството е вече 75мл.
Мултифункционалният балсам (от дясно) върши чудесна работа за устните ми. Може да се използва още за сухата кожа на лактите и кожичките около ноктиите. 15 мл. е и редовната му цена е 7,50лв. Единствен минус е неудобното нанасяне на продукта, което е и доста нехигиенично. Трябва или да използвате нокът, или пръст, или четка за червило.
Крем за тяло (от ляво) добре хидратира сухата кожа на тялото ми. Мога да не нанасям крем 2-3 дена след нанасянето му. Като консистенция наподобява суфле. Много е приятен за нанасяне. 200мл. е и с редовна цена 7,50лв.

Вие използвали ли сте някой от продуктите и доволни ли сте? Какво мислите за серията Naturals като цяло?

Labels: , , , , , , , , , , , ,