Страници

October 30, 2012

REVIEW: Hair products – part 3


Hello! This is the final post for my hair care products.
Link to part 1 – shampoos and conditioners.
Link to part 2 – masks.

I start with my favorite Balea Trend It Up dry shampoo. It’s a very good product. I’m extremely happy with it. It’s doing its job. There’s white on my brown hair, but after combing my hair it’s gone. You should try it.
(a lot of girls don’t like Syoss dry shampoo)


Здравейте, момичета! :) Тук ви представям последната част от серията ми публикации за продуктите за коса, които използвам.
Линк към част 1 – шампоани и балсами.


Започвам с любимия ми сух шампоан на Балеа. Много хубав продукт. Изключително съм доволна от него. Върши си работата. Да, на кафява коса има бял цвят, но след разресване се изчиства.Заслужава си да се пробва предвид ниската цена.
(За справка: много от момичетата не са доволни от сухия на Syoss)


The second product is Avon Advance Techniques foam for fine hair. This is my second hair foam I ever bought. I like it. It doesn’t stick my hair. After applying it I feel my hair light. It smells very good. I noticed every Avon Advance Techniques products smell pretty much the same.


Вторият продукт е пяна за тънка коса на Avon. Това е втората ми пяна за коса, която съм си купувала изобщо. Нямам особена база за сравнение. Доволна съм от нея. Не слепва косата. Усещам я лека след нанасянето на пяната. Ухае много приятно. Забелязала съм, че всички продукти на Avon от серията Advance Techniques миришат почти еднакво.


This is quinine water but the label was torn. The brand I think was Milva – a Bulgarian brand. I don’t like it. I noticed some white little dust/flakes – like dandruff. So many of my friends like it and their hairs grow so quickly. It’s individual. I use it from time to time on my ends.


Това тук е хининова вода, но етикета се беше скъсал и го махнах. Марката мисля, че беше Милва. С таралежчето. Не съм доволна. Появиха ми се някакви бели неща като пърхот на скалпа. Много приятелки ми я хвалят и косите им растат като невидели от нея. Явно си е индивидуално. Използвам я от време на време в/у косата от ушите надолу.


This is Avon Naturals Kids detangling spray. This probably is the most useless hair product but it smells like apples – just amazing. I say useless because I detangle my hair with conditioner or mask when it’s wet. 


Спрейчето против заплитане на косата е от детската серия на Avon. Това е сигурно най-безполезното нещо, но ухае страхотно на ябълка. Казвам безполезно т.к. си разплитам косата или с балсам или с маска, докато е още мокра.


Let’s move to Gliss Hair Repair conditioner. It was supposed to ensure shine but I don’t notice it.


Сега ви представям балсама с експресно действие на Schwarzkopf от серията на Gliss Hair Repair. Уж не ми се накъсва косата. На опаковката пише, че осигурява блясък, но аз пак не забелязвам.


From this Avon split ends mender I don’t see any results..


Терапията за заплетени краища за суха и изтощена коса на Avon. Резултат - честно казано не знам.. 


In my opinion Avon protection styling spray protects the hair. I use it every time I use flat iron.


 Това спрейче по мое мнение наистина предпазва косата от изсушаване. Използвам го когато си изправям косата с преса.


The last 2 products in my opinion are identical except the fact that the dry end serum doesn’t absorb, the argan oil serum absorbs. You can apply the on the ends of your hair and it’ll become more shiny and soft. The most important: sleek hair.


Последните 2 нещица за мен са почти идентични. Като изключим, че серумът за сухи краища стои мазно, а терапията без отмиване с арганово масло попива. Нанасят се на краищата на косата и тя придобива блясък и става по-гладка и мека. И най-важното: не стърчи навсякъде.


I want to mention something very important: I don’t use these products very frequently. Most of the time I use only shampoo and conditioner. If you’re consistent with them you’ll probably get some result. I guess..

If I have to choose only 3 products which I’ll buy again, they’ll be: Balea dry shampoo, Avon argan oil serum and Avon protection styling spray.


I’ll be happy if you share with me your favorite serum and sprays!


Искам да отбележа нещо важно: тези продукти не ги използвам много редовно, понеже доста често използвам само шампоан и балсам/маска. При редовна употреба биха показали други резултати. Предполагам..

Ако трябва да направя класация ТОП 3 продукта, които бих си купила отново, би изглеждала така: сух шампоан, терапия с арганово масло и спрейчето против топлина.
Ще се радвам да споделите какви серуми и спрейове използвате!

2 comments:

  1. Аз харесвам кайсиевото и млякото с манго за коса на Балеа, както и пяната им за коса Trend it up. Ползвала съм сухия ДМ-ски шампоан, за който говориш и също ми допадна (харесвам и този на Клоран).
    Глис за блясък и аз съм ползвала, няма кой знае какъв ефект. Друго, което ми допада са кристалите за коса на Биофарма и сухото олио на Нюкс, което лично аз позлвам за всичко (не само за коса, но и за лице).
    От хининовата вода ми се омазнява повечко косата и я избягвам, а и не съм видяла да расте особено бързо. Ще разгледам за това спрейче за термозащита, че определено имам нужда :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Това кайсиевото ми е в Wishlist-a и скоро и аз ще си го взема. Само положителни мнения чета за него.

      Delete