Страници

October 19, 2012

REVIEW: Hair products – part 1


Hello! :) In this first part I’ll talk about the shampoos and the conditioners I’m using now. But first let me say a few words for my hair: mid length, brown and dry.


Link to part 2masks.

Link to part 3 – sprays, serums, etc.

I’m starting with my favorite shampoo: Balea raspberry shampoo. It’s amazing. I bought it in the summer but I tried it last week. It’s limited edition and if I find it I’ll buy at least 2 more. After using it my hairs is gorgeous: soft, easy to comb and shiny. If I remember it correctly there’s also conditioner with raspberry.
P.S. my mom love it too. :))


Здравейте, момичета! :) В тази част ще ви представя шампоаните и балсамите, които използвам в момента. Но нека първо направя някои уточнения: косата ми е средно дълга, кестенява. Не мога да кажа мазна, суха или нормална е т.к. и аз самата не знам. В корените започва да се омазнява към 4 ден, а краищата й са сухи. За мен е една типично дълга коса.


Линк къмчаст 3 - спрейове, серуми и др.

Иии започвам с любимия ми шампоан: на Balea с малини. Уникален е просто. Взех го лятото, но чак преди седмица го пробвах и ако има още (т.к. е Limited Edition) ще си купя поне още 2. Но силно ме съмнява да са останали. След употребата му косата ми става страхотна: мекичка, лесно се реше, даже и блясък забелязвам. Доколкото си спомням има и балсам от същата серия. 
P.S.  и на мама и стана любим. :)))




 The other shampoo I’m using right now is Avon Naturals Mandarin and Kiwi. It’s actually 2 in 1 shampoo and conditioner. It’s like the other Avon Natural shampoos I’ve used. It smells very good but doesn’t do something amazing with my hair. It was supposed to add shine to my hair but I don’t notice it.


Другият шампоан, който използвам в момента е на Avon с мандарина и киви. То е по точно шампоан и балсам 2 в 1. Като всички шампоани на Avon от серията Naturals е. Косата ми нито става ужасна, нито става прекрасна. Но мирише много хубаво. Също така използвам маската, но за нея в част 2. Принципно тази серия е за блясък, но аз не забелязвам такова нещо.


The last shampoo I’m using is Teo Sea Treasures. Again another 2 in 1 product. I’m not very satisfied. It squashes my hair. The shampoo in the blue package is better.

An idea: you can use a shampoo you don’t like as liquid soap or to clean your makeup brushes with it.


Последният шампоан е на Teo. Пак е 2 в 1 продукт. Лично аз не съм особено доволна. Малко ми сплесква косата.. :/ Но синята опаковка е по-добра.



Идея: шампоан, който не Ви харесва, може да използвате за течен сапун или да си почиствате четките за грима, вместо да го хвърлите.



In the moment I’m using this Syoss Moisture conditioner. I like it. It unplaits my hair well. You can read more about the Moisture hair mask in the second part of this post. I can recommend Balea conditioner with peach/apricot. You can get the same result with it.


What hair products do you use now and what are your favorites?

В момента използвам този балсам на Syoss. От овлажняващата серия е. Доволна съм. Разплита добре косата ми. За маската от същата серия четете в част 2.
Бих похвалила балсама на Balea с праскова/ кайсия. Постига същия ефект върху косата ми. 

А Вие какво използвате в момента за коса и кои са ви любимите продукти?

No comments:

Post a Comment