NOTD: star


Hello! This is a very ordinary manicure, except the stars. Recently I found in one of the cupboards Eastern eggs stickers. I decided to try them as nail decoration. Et voilà!

I cut them at pieces to work easier with them. After applying the nail polish wait at least 1 minute. Otherwise you risk to get spread stars like mines.

The red nail polish is Perfect with gold glitter. The black nail polish is Golden Rose Fantastic Color. As a base and top coat I used Perfect 5 in 1 and I want to say that I see the result of using it.

I hope you like my “discovery”. :)



Здравейте! Това е един съвсем обикновен маникюр, като изключим звездите. Наскоро открих из шкафовете стикери за Великденски яйца. Реших да пробвам дали ще стане от тях декорация за нокти. Et voilà!

Нарязах си ги на парченца, за да ми е по-удобно. След като минете с лака изчакайте поне 1 минутка, за да не станат фигурките лееко размазани като моите.

 Червеният лак е Перфект с златисти частици. Черният е Golden Rose Fantastic Color. Като база и топ съм изпозлвала 5 в 1 на Перфект и смея да твърдя, че има ефект върху моите нокти.

Надявам се, че ви е харесало "откритието ми". :)


P.S. Не казвам, че съм открила топлата вода, но досега не съм виждала такава идея за декорация на маникюр.

Ако не се сещате за кои стикери говоря, вижте този линк. 

Labels: ,