TAG: My boyfriend does my makeup

September 11, 2012

Hello! Today I’ll show you what created my boyfriend for a few minutes. I show you only the eyes because it was his first time and let’s not be rude. I think he’s done a pretty good job. (Sorry for the quality of the photos..) The left eye is one color, the right – another.


Здравейте! Днес ще Ви покажа грима, който моят приятел ми спретна набързо. Показвам Ви само очите. Той само тях гримира. Реших да не го затормозявам от първия път с цялостен макияж. Смятам, че се справи доста добре. Друг път пак ще ме гримира, то се е видяло. :D Едното око е един цвят, другото - друг.


This eye with pearl purple Ruby Rose eyeshadows, matte black Avon eyeshadows, Avon Superenchant mascara, black eyepencil Avon Color Trend. The hardest thing for him was applying the mascara. :D he choose thi eyepencil because it was the softest of all.


Това око е с перлени лилави сенки на Ruby Rose, матови черни на Avon (от зодиакалната палитра), черна спирала Avon Superenchant, черен молив за очи Avon Color Trend. Най-сложното беше слагането на спиралата. Едвам се стърпях да стоя с отворени очи. :D Молива го избра, понеже беше най-мекия от всичките ми моливи и най-лесно се слага.



And this eye is with blue pearl Ruby Rose eyeshadows and white pearls (I’m only suggesting about them), Avon Color Trend black eyepencil, Avon Color Trend Plump out black/brown mascara. Btw probably you’ll not notice the mascara..

I hope you liked this post. :) 


А това е със сини перлени и бели перлени сенки (само предполагам за тях) на Ruby Rose, моливът е същият Avon Color Trend, спиралата е Avon Color Trend Plump out black/brown. Спиралите и двете са с не-силиконови четки (не се сещам за думата). Да вметна, че не си личи особено, че има спирала.
Следващата такава публикация ще е с цялостен makeup. Надявам се, че публикацията Ви е била интересна. :)


P.S. не обръщайте внимание на веждите, т.к. съм решила да променям формата и трябва къде малко, къде много материал за целта.
P.S.2 ето от тази публикация се вдъхнових: http://lillysbag.com/%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%81%D0%BE%D1%82%D0%B0/my-boyfriend-does-my-makeup/
Много забавно видео е направила. :)

You Might Also Like

13 comments

  1. Хахаха, днеска си мислех точно за подобен тип публикации и колко забавни са ми. Трябва да призная, че приятелят ти се е справил доста добре за момче ;д Много е сладко, сигурна съм, че ви е било весело!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Да така е. Беше доста забавно. То гримът е от седмица, но днес нещо имам муза и продължавам с други публикации. BTW много се радвам, че следиш блога и че нещата са ти интересни :)

      Delete
    2. Аз също се радвам, че го следя ;д Имаш много интересни неща. Браво ^^

      Delete
  2. Хах, и аз ще се опитам да изнудя половинката, звучи ми като много готино предизвикателство :) БТВ, твоят приятел се е справил доста добре ;)

    ReplyDelete
  3. Хаха, айде изнуди го и ще си правим състезания/конкурси на дадена тематика. Както в BG MAMMA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Няма как да пропусна пак да не се намеся ама да кажа: Айдеее! Ще изнудя и моя и ще имаме хора за начало ;д

      Delete
    2. Хехе, събрахме се! :)) Да вземем в Facebook в групата да си организираме конкурсчето.

      Delete
  4. Моя няма шанс да се навие ;D Веднъж обаче изяви желание да ме лакира и бях омазана с лак чак до китките :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ооо, ако имаш снимки ще се радвам да видя какво е сътворил :P

      Delete
  5. Ауу,браво на приятеля ти,доста добре се е справил за момче!:)Много ще са забавни тези публикации.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Мерсии :) Вече се възгордя като видя, че има фенки в блога ми. :) Пък за публикациите ей сега ще драсна в групата да видим кой ще се навие.

      Delete
  6. Wow! Супер добре се е справил :) Аз съм сигурна, че и моят приятел ще се навие (иска да ми боядисва той косата, така че защо и да не ме гримира), но уви ще го видя чак след месец и половина, тъй като живее в Брюксел.. Но все пак - може да метна нещичко в моя блог тогава :)
    Страхотно забавна идея :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ще чакам с нетърпение и за косата и за грима! :)

      Delete