Страници

September 9, 2012

Haul



Hello! Let’s see what I bought this week. I start with this 5 in 1 Perfect hardener. I’ve read so many lovely comments about it and I decide to have it. I haven’t tried it yet. A friend of mine also likes it so it must be good. :D you get 13 ml, for 1.20 euro.
I bought the glycerin and the Vaseline for experiments – mainly for handmade eyeliner. The glycerin is 40 ml. for 0.35 euro, the Vaseline – 40 ml. for 0.50 euro.
And here’s the most interesting product – Golden Rose eyeliner. This is my first eyeliner and it’s good option for beginners. You get 5 ml. for 1.50 euro.

♥ 

Здравейте! :) Това са новите ми придобивки за тази седмица. Започвам с 5 в 1 на Perfect. Хвален навсякъде, реших и аз да го имам. Не съм го изпробвала още. Щом да е хвален и от един приятел значи си върши работата. :D Аз го взех главно заради чупливите ми и цепещи се нокти. Аз го взех за 2,40 лв. за 13мл. продукт.
Глицеринът и вазелинът си ги взех за експерименти. Главно за D.I.Y. очна линия. Глицеринът беше от аптека и струва 0,70 лв. за 40 мл. продукт. Вазелинът е на Jankar и струва под 1лв. пак за 40мл.
Идва най-интересната част. Очната линия. Взех си на Golden Rose с твърда четка. Продавачката в магазина беше така любезна и ми предложи нея, т.к. това ми е първата очна линия. Обясни, че с такава четка е по-лесно за начинаещи. Съдържа 5мл. продукт. За цената си от 3лв. според мен е прекрасна.

2 comments:

  1. Очната линия е страхотна, в началото и аз едва се оправях с нея, но като й посвикнах е чудна - последният грим в блога ми (Бронзовата богиня) е точно с нея :)
    Ще се радвам да споделиш какво си си забъркала с глицерина, както и дали вазелинът дава резултат при теб (предполагам ще го ползваш за мигли).
    Впрочем, ако апаратът ти има макро функция (знакът обикновено е цветенце), използвай я за близки снимки - по този начин фокусът ще е върху най-близкия обект, а не върху фона.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Здравей! Ами вазелина не го взех точно за това. По скоро за суха кожа, както и да си мажа веждите, за очна линия, но ако пробвам миглите определено ще споделя. Апропо благодаря за макрото. :)

      Delete