Review: Dove vs. Nivea




 Hello! Today I`ll be making a comparison of the creams Dove and Nivea. Each of them is 30ml. Their price is the same - about 1.50. (If you catch a promotion in hypermarkets, 1lv.) I buy creams like this for my lady bag in my handbag. I buy them for hydrating the dry areas of the body: hands, elbows, even face sometimes. I'm using Dove for several months and I took Nivea 2-3 days before due to their new design with astral signs. Mine is with scorpio. This is the main reason I took it, because generally do not like that box of Nivea. As a container Dove is more secure, even though it is plastic. I have my doubts about Nivea’s packaging, it might open somehow and spill cream all over my bagThis cream is with a metal box. As the Dove fragrance this cream smells a little better I think. Maybe because I'm used to its aroma. As a consistency the Dove is a bit more liquid than Nivea. By softening I would say that Dove and Nivea do the same job. My skin is nice and soft.

I hope you enjoyed this article. I'd be happy if you leave comments. :)

Nivea cream ingredients

Здравейте! Днес ще направя сравнение на кремчетата Dove и Nivea. Всяко от тях е по 30мл. Цената им е една и съща- 1.50 някъде.(Ако хванете промоция в големите хипермаркети-1лв.) Купувам си такива кремчета за несесера в дамската ми чанта, за да ми е винаги под ръка за мазане на сухите зони на тялото: ръце, лакти, даже лице понякога. Dove го ползвам вече няколко месеца, а това на Nivea си го взех преди 2-3 дни, заради новият им дизайн с зодиите. Моят е със скорпионче. Това е главната причина да си го взема, т.к. по принцип не ми харесва самата кутийка на Nivea. Като опаковка Dove ми е по-сигурен, нищо че е пластмаса. На Nivea опаковката малко ме съмнява да не се отвори някак си и да се разтече крема из цялата ми чанта. Този крем е с метална кутийка. Като аромат кремчето на Dove мирише малко по-хубаво според мен.  Може би защото съм свикнала с аромата му. Като консистенция кремчето на Dove ми е една идея по-течно от товa на Nivea. Като омекотяване бих казала, че Dove и Nivea вършат една и съща работа. Кожата ми е мекичка и хубава.

Надявам се, че Ви е харесала статията. Бих се радвала, ако оставите коментари. :)

Dove cream


Labels: , , , , , , , ,